Friday, December 24, 2010

Study Oh Study.

Adoiyai.
Seminggu jek lagi untuk aku bersuka ria, lepak sampai pagi
dekat kedai mamak, main cc berjam-jam lamanya dan macam-macam
lagi kegiatan soSIAL aku.

Lepas daripada tuh, iaitu pada 2hb Januari 2011 aku dah
kena balik Melaka untuk memulakan semester baru di UiTM.
Dengan result semester 3 yang agak tak berapa baik, semester
4 adalah semester penting untuk aku membuat comeback dan
peluang untuk meningkatkan CGPA aku yang memang rendah.


Kolej dah memang confirm dapat, bilik yang sama cuma roomate
jek yang akan bertukar. Itu tak kisahlah, tak mati busuk
pun aku. Yang merisaukan aku sekarang adalah kelas yang
akan aku duduki semester 4 nih.

Harap-haraplah dapat classmate yang tidak akan buat aku menyampah
dan tak selesa berada dalam kelas tuh.


*p/s : semoga azam tahun baru aku akan berjalan dengan
lancarnya. amin.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...