Saturday, December 25, 2010

Kawan Fesbuk.

Aku ada seorang kawan.
Dia perempuan.
Aku rasa dia comel la jugak.
Aku kenal dia melalui fesbuk.
Kitorang sebaya.
Dia se-UiTM dengan aku.
Tapi dia course lain.
Dan dia bawah aku satu semester.
Kontek memang jarang.
Sebab hanya melalui fesbuk sahaja.
Kitorang tak pernah lepak sama-sama.
Aku pernah terserempak dengan dia.
Aku pernah naik satu bas dengan dia dari Bukit Jalil ke
Lendu.
Tapi aku segan nak tegur.
Aku pun tak tahu kenapa.
Mungkin sebab aku nih pemalu kot.
Atau mungkin sebab dia terlalu hot.
Aku risau aku terbakar bila tegur dia.

Janganlah korang fikir aku nih psycho ke, freak ke sebab
tulis benda alah macam nih.
Aku hanya tulis apa yang aku rasa jek.


*p/s : kau mesti baca kan ?

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...